Світлодіодні установки: переважні особливості і недоліки

Люди, які проживають в цивілізованих країнах, всюди зустрічаються з рекламним контентом. Рекламна продукція на руку, як потенційним споживачам, так і фірмам, які рекламують види своїх послуг і продукти.

Більш яскрава реклама сприяє ефективному результату. Тому багато рекламодавців часто вдаються до інноваційних та сучасних видів технологій в якості рекламних носіїв. Таким ефективним зразком є медіа установки з наявністю світлодіодних модулів.

Переваги LED екранів

  1. Високі показники ефективності

Установка вуличної світлодіодної конструкції сприяє залученню потенційних клієнтів і покупців. Даний спосіб має більш високу ефективність, порівняно з будь-якими іншими рекламними методами. Яскравий і динамічний контент можна з легкістю замінити вдень або вночі, такі установки демонструють п'ятихвилинні відеоролики до 288 разів за добу.

Варто зауважити, що іформаційна реклама не викликає у людей негативні емоції і сприяє заповненню їх вільного часу.

  1. Високі характеристики надійності

Продуманій системі характерно захищати весь перелік основних технічних вузлів від таких негативних впливів як вологість, пилові утворення, температурні коливання, механічні удари. Варто зауважити, що така надійність не характерна для білбордів або плакатів, що володіють вразливістю до погодних умов і вандалізму.

  1. Економія

Дана ЛЕД установка не потребує частої заміни, як, наприклад, плакати, білборди та інші рекламні носії в громадському транспорті. Щоб звернутися до потенційних клієнтів і прорекламувати свої товари і послуги, досить запустити відеоролик.

  1. Максимальні охоплення аудиторії

Білбордам, елітним дисплеям або плакатам не характерно так привертати увагу городян, як великим LED-екранам, що мають сучасний і ефектний зовнішнімй вигляд. Установка помітна кожному міському жителю. Великий формат дисплея дозволяє ефективно прорекламувати свою діяльність.

  1. Окупність екрану

Гроші, вкладені в даний рекламний спосіб, можна відбити приблизно через півроку. Такий окупності можна дати характеристику найшвидшого способу, проте це однозначно ефективний метод, що привертає увагу 95% людей.

  1. Универсальні характеристики

Ще однією переважною особливістю світлодіодних екранів є можливість транслювати спортивні події, концерти та міські заходи на великому екрані.

Чим пояснюється висока популярність на LED-екрани?

Сучасні рекламодавці завдяки подібним LED установкам мають неаби який прибуток на добу. Медіаекрани мають ряд наступних переваг:

  • високі технічні характеристики, що сприяють забезпеченню якісної передачі будь-якого контенту. Основними плюсами в сучасних світлодіодних установках є яскраві і барвисті зображення і відеоролики;
  • завдяки модульної збірці можливий монтаж екрану в будь-якому розмірі. Висота системи не залежить від ширини пристрою. Даним величинам не характерно впливати друг на друга;
  • можливість цілий рік, вдень і вночі використовувати світлодіодні конструкції. Светодиодам не характерно нагріватися, а герметичні модулі сприяють захисту пристрою від несприятливих погодних впливів;
  • якщо якась частина екрану пошкоджена механічним впливом, сам екран не відключається. Даний вид обладнання має надійністю і високими експлуатаційними якостями;
  • правильно розмістивши медіаекран в центрі міста або в місцях з великим скупченням людей, результатом стане величезна аудиторія глядачів (близько 270 тисяч за місяць);
  • даний вид реклами не викликає роздратування у людей і сприяє залученню їх уваги динамічними роликами. Рухоме або живе зображення характерно утримує увагу людини близько 12 секунд. Цього часу цілком достатньо для того, щоб успішно донести потрібну інформацію.

Щоб узгодити рекламу, слід звернутися до органів місцевого самоврядування. Рекламні ролики на світлодіодних екранах, розміщені в торгових центрах, сприятливо відображаються на прибутковості бізнесу.

Список інших методів і показники їх ефективності та окупності

Варто зауважити, що світлодіодні екрани - це найбільш ефективний спосіб подачі рекламної інформації, в порівнянні з іншими рекламними методами.

Білборди

Основою білбордів виступають щити, на яких друкована подача інформаційних даних. На сьогоднішній день реклама за допомогою білбордів не володіє високою ефективністю.

Незважаючи на це, для того щоб прорекламувати свої послуги, важливо правильно розміщувати рекламний носій і звертати увагу на якість контенту. Щоб розмістити рекламу на щиті, доведеться заплатити в місяць чималі гроші, сума може досягати до 8 тисяч грн.

Окупність в крупно населених пунктах може становити приблизно один-два місяці, якщо спостерігається вдале залучення клієнтів.

Ролери та ролерні дисплеї

Завдяки цій установці можна демонструвати одночасно кілька картинок, які кріпляться на спеціальні вали. Яскраве підсвічування і досить динамічне зображення сприяють залученню глядачів і краще запам'ятовуються, в порівнянні зі статичними щитами в кілька і вище раз. Такий рекламний спосіб окупається по закінченню 1-5 місяці. Ціна даної послуги може складати від 12 тисяч грн при використанні стандартного вуличного розміру 1.3 × 1.9 метра.

Плакати

Для того щоб зацікавити аудиторію, багато компаній вибирають плакати для рекламних цілей. Незважаючи на свою простоту, цей рекламний метод є досить дорогим. Щоб досягти ефективності, рекомендовано використання численних щитів і регулярне оновлення самих плакатів. Ціна одного плаката становить приблизно 200-250 гривень.

Окупність визначається якістю пропонованої продукції. У деяких випадках показники прибутку на 300% перевершували витрати рекламних компаній. Особливо це актуально для реклами зі знижками.

Послуги промоутерів

Живий вид реклами - це доступний і одночасно непередбачуваний метод. Для того щоб реклама була ефективною, рекомендовано щоб роздачею листівок і рекламних каталогів в громадських місцях займалася ціла команда промоутерів. За це доведеться заплатити близько 160 тисяч гривень в тиждень і приблизно 2 тисячі, якщо цим займаються кілька людей. Успіх такої реклами визначається багатьма факторами, наприклад, таким як зовнішній вигляд промоутерів і їх активність.

Радіореклама

Даний рекламний спосіб являє собою бюджетний варіант для того, щоб подати інформаційні дані аудиторії. Істотним мінусом є те, що цей метод ефективний тільки при наявності досить великого ринку. Це говорить про те, що у рекламодавця більше шансів на успіх, якщо його рекламу почуло більше людей. Варто зауважити, що деякі слухачі завжди перемикають радіоканал, коли чують дратівливі для них рекламні блоки. Досягти максимальної ефективності за допомогою даного способу можна здійснюючи аудіо трансляції в таких місцях як ліфти, торгові центри, транспортні зупинки та інші види громадських місць.

При вкладенні, наприклад, 60 тисяч гривень в аудіо рекламний проект результатом може стати отримання прибутку до 9-10 тисяч за місяць. Окупити гроші можна після закінчення декількох місяців (2-7).

Реклама в транспорті

Для того щоб прорекламувати контент в громадському транспорті, в основному використовуються методи у вигляді постерів і стікерів, які розміщуються на спинках сидінь.

Однак можна скористатися і більш креативними ідеями, наприклад, розмістити рекламу на чохлах для підголівників в автобусах. Пошити такий чохол можна за 40 грн, при цьому потрібно ще заплатити невелику суму за розміщення в транспорті.

Вклавши відносно невеликі гроші, можна окупити таку рекламу вже після закінчення місяця.