Розміщення реклами на ЛЕД-екранах в торгових центрах

Щодня в торгово-розважальні центри приходить безліч людей. Саме тут зосереджені магазини різної спрямованості, кафе, закусочні, кінотеатри, ігрові кімнати та інші розважальні заклади. За день в ТРЦ може побувати більше ста сорока тисяч людей, що робить це місце одним з найбільш вигідних для розміщення реклами.

І якщо рекламні ролики, що транслюються по телевізору, радіо чи онлайн, можна вимкнути або переключити, а від друкованої продукції відмовитися, то на рекламу, розміщену в ТРЦ, подібним чином вплинути не вдасться. У торговому центрі вона займає належне місце і є частиною загального оформлення. Основною метою рекламодавця стає залучення уваги людей до своєї рекламі.

Найкращим чином продемонструвати товар або послугу вам допоможе реклама на світлодіодному екрані внутрішнього розміщення. Вона вийде яскравою, стильною і сучасної, динамічної і притягує погляди.

Щоб оформити і розмістити рекламу на власному ЛЕД-екрані в торговому центрі, вам знадобиться дозвіл адміністрації на монтаж екрану, в якому прописано місце установки, спосіб, вид екрану та інше, а також проектні документи на розміщення світлодіодного екрану і дозвіл на показ самої реклами.

Щоб розмістити рекламу на орендованому ЛЕД-екрані в ТРЦ, потрібно підписати угоду з адміністрацією ТРЦ. У договорі повинні бути прописані всі деталі, що стосуються реклами: найменування товарів або послуг, тривалість і частота показів і т.п. Будь-яка спеціальна документація для установки внутрішньої реклами не передбачена.

Кращі місця для розміщення рекламних екранів

Для найбільш ефективного впливу рекламної продукції світлодіодні екрани потрібно розмістити по всій території ТРЦ - в місцях, куди найчастіше звертається погляд відвідувачів:

  1. Навпроти кожного входу в торговий центр. Реклама, розташована на вході, привертає увагу відвідувачів і направляє їх прямо до відділу з рекламованим товаром. Залучити клієнтів дозволяють такі фрази, як «вигідна пропозиція», «три за ціною двох», «розпродаж», «акція», «знижки» і т.п. Якщо включити ці слова в рекламний ролик, люди заглянуть в магазин і багато щось для себе виберуть.
  2. Поруч з касами супермаркетів. Стоячи в черзі, покупцям зазвичай нічим зайнятися і вони автоматично переглядають рекламні відеоролики.
  3. У секторах відпочинку та розваг. Перед столиками в кафешках, закусочних і піцеріях ЛЕД екрани розміщують в зоні огляду відвідувачів.
  4. У зоні кінотеатру ТРЦ - напроти канапок, де глядачі чекають початку кіносеансу.
  5. У великих торгових центрах ефективно привернути увагу допоможе ЛЕД стіна. Завдяки вражаючому формату і яскравому якісному зображенню товар або послуга виглядає спокусливо і престижно - у відвідувачів одразу виникає бажання їх придбати.
  6. Ще один чудовий спосіб використовувати ЛЕД екрани - оформити з їх допомогою вітрини. Це допоможе зробити магазин помітним і пізнаваним.

Нюанси реклами на світлодіодних екранах

Відвідувачі торгово-розважального центру знаходяться в постійному русі, тому важливо, щоб вони могли переглядати і сприймати рекламу прямо на ходу. Людина повинна відразу розуміти, що саме йому пропонується, яку вигоду він зможе отримати з рекламованого товару або послуги (наприклад, значно заощадити, поліпшити свій імідж, отримати додаткові зручності, задовольнити важливі потреби і т.п.).

Рекламний відеоролик повинен тривати не більше п'ятнадцяти-двадцяти секунд. Тривалі ролики в ТРЦ не приваблюють особливу увагу. Один і той же ролик можна повторювати від чотирьох до шести разів протягом години. Занадто часті повторення діють в точності навпаки - відвідувачі звикають до них і більше не звертають уваги.

Відеоролик повинен демонструвати ваш продукт з найкращої сторони, але при цьому залишатися правдивим. Варто пам'ятати, що неякісна зйомка або монтаж може створити негативне враження про товар і магазині - не привернути, а навпаки відштовхнути клієнтів.

Помилки що часто допускаються:

  1. Реклама не відповідає цільової аудиторії. Тобто, відеоролик показують в тих місцях, де потенційні споживачі його не побачать. У подібних випадках реклама не дає потрібного результату.
  2. Відеоролик явно копіює чужу рекламу. Якою би вдалою не здавалася запозичена ідея, копіювання сторонньої реклами кидає тінь і на сам товар. Продукція здається споживачам неякісної та неоригінальною.
  3. Занадто складна інформація. Щоб реклама досягла мети, вона повинна бути простою, зрозумілою і добре запам'ятовуватися. Наприклад, довгий відеоролик, в якому розповідається не тільки про продукцію, але і про компанії-виробника, історії становлення та досягнення, а також пропонованих знижки, які не запам'ятається споживачеві.
  4. Граматичні та орфографічні помилки, неправильна стилістика, невиправданий сленг також знижують якість реклами і викликають негативне враження у потенційних клієнтів.